Το Πολυεπίπεδο marketing

Όταν η ύφεση πλήττει την οικονομία, το πολυεπίπεδο marketing αναπτύσσεται. Από τον Rod Cook.
Αναγνωρίζεται ως ο σημαντικότερος ερευνητής του Πολυεπίπεδου marketing. Διατηρεί ερευνητικό κέντρο στις Η.Π.Α. όπου ερευνά πάνω από 1.500 εταιρείες του είδους συν πάνω από 100 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις Η.Π.Α. οι οποίες προέρχονται από το εξωτερικό. Η φήμη του τον έχει καταστήσει ως πρότυπο στο χώρο της επιχειρηματικής δραστηριότητας Πολυεπίπεδο marketing. Σε αυτή την ανάρτηση, σας παρουσιάζουμε τις απόψεις του. Προσπαθούμε να έχουμε τους ειδικούς δίπλα μας σε κάθε παρόμοια ανάρτηση.

" Στις περιόδους οικονομικής ανάπτυξης οι άνθρωποι ενδιαφέρονται λιγότερο για εναλλακτικές λύσεις - ιδέες σταδιοδρομίας αφού μπορούν εύκολα να αντέξουν οικονομικά τις καταναλωτικές ανάγκες. Αντίθετα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, αναζητούν επιχειρηματικές ευκαιρίες για την απόκτηση επιπλέον εισοδήματος.
Έτσι σήμερα μπροστά στην γενικότερη οικονομική ύφεση βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια τεράστια επαγγελματική ευκαιρία!!
Παγκοσμίως οι άνθρωποι αρχίζουν να ανησυχούν. Αντανακλαστικά αυτό τους κάνει να περιορίζουν την κατανάλωση. Είναι η "ψυχολογία του φόβου" η οποία τροφοδοτεί τις μεγαλύτερες οικονομικές κρίσεις. Δεν χρειάζεται να κινδυνολογούμε, αλλά βασιζόμενοι σε έρευνες και μελέτες από παρόμοιες καταστάσεις στο παρελθόν, διαπιστώνουμε σαν αποτέλεσμα οικονομικών κρίσεων, μεγάλους δείκτες ανεργίας και υποαπασχόληση. Πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να εργαστούν για λιγότερα χρήματα σε σχέση με τα προσόντα τους. Αυτό μεταφράζεται σε ανάγκη αναζήτησης εναλλακτικών προτάσεων για extra εισόδημα.
Η γενικότερη οικονομική θεωρία, υποστηρίζει ότι κάθε 8 χρόνια περίπου υπάρχει μια υποχώρηση της οικονομίας. Η σύγχρονη ιστορία της οικονομίας απεικονίζει ξεκάθαρα αυτόν το κύκλο "ανάπτυξης & υποχώρησης". Εδώ όμως παρατηρούμε κάτι. Ότι σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσης η επιχειρηματική πρόταση Πολυεπίπεδου Marketing, αναπτύσσεται σε ποσοστά άνω του 20% ρυθμού ανάπτυξης...

Σε διάγραμμα, οι μελετητές της επιχειρηματικής πρότασης παρατηρούν ότι όταν οι λιανικές πωλήσεις έχουν μεγάλη πτώση, το Direct Selling έχει μεγάλη άνοδο. Οι επιχειρηματίες πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή σε αυτή την πληροφορία.

Σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όλοι οι νοήμονες άνθρωποι, όταν η οικονομική κρίση χτυπά τις πόρτες όλων, αναζητούν πηγές αναπλήρωσης εισοδημάτων. Οι αναζητήσεις που θα γίνουν είναι πολλές και οι προτάσεις επίσης πολλές. Τι ακριβώς συμβαίνει όμως με το μοντέλο αυτό?

Κατά την διάρκεια της πρόωρης οικονομικής υποχώρησης το 2000 (επίσημα άρχισε το Νοέμβριο του 2001), τα ποσοστά αύξησης κερδών από ενασχόληση με επιχειρηματική πρόταση αυτής της μορφής εκτινάχθηκαν. Οι άνθρωποι προνόησαν. Αυτό εξηγείται με δύο λόγους.
1) Ο φόβος οδηγεί τους ανθρώπους σε αναζήτηση εισοδημάτων δηλαδή τους απομακρύνει από το καναπέ και την τηλεόραση, από αυτή την πλαστή εικόνα του ότι "όλα πάνε καλά".
2) Οι οικονομική κρίση λειτουργεί και παραμένει στο μυαλό των ανθρώπων σαν "παρενέργεια" και μετά την κρίση. Δηλαδή λειτουργούν για να μην την αντιμετωπίσουν ποτέ ξανά.

Ένας ακόμα λόγος, ένας ακόμα παράγοντας της ανάπτυξης του μοντέλου, είναι ότι πολλοί άνθρωποι που πλησιάζουν στη σύνταξη έχουν επενδύσει τις αποταμιεύσεις μιας ζωής στο χρηματιστήριο ή σε άλλα τραπεζικά προϊόντα ως αναζήτηση εισοδημάτων. Τι γίνεται σε μια οικονομική κρίση? Τα κεφάλαια που έχουν επενδυθεί μοιραία θα χάσουν το 25% έως το 50% της αξίας τους. Αυτοί που έχουν μια καλή αίσθηση θα ψάξουν και άλλες πηγές εισοδήματος, για να χτίσουν ένα δεύτερο εισόδημα. Είναι αυτό που αποκαλείται σήμερα "πολλαπλές πηγές εισοδήματος".

Καταλήγοντας θα ήθελα να πω το εξής. Η οικονομική κρίση αναγκάζει τους ανθρώπους να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να κερδίσουν από εναλλακτικές πηγές εισοδήματος. Όσοι είναι υπάλληλοι ανησυχούν για την πιθανότητα να χάσουν την δουλειά τους ή για την πιθανότητα να υποβαθμιστούν. Όσοι είναι άνεργοι, επιδιώκουν να βρουν τρόπους να κτίσουν εισόδημα χωρίς να χρειασθεί να ξοδέψουν μεγάλα χρηματικά ποσά για να αρχίσουν μια νέα επιχείρηση.

Το Πολυεπίπεδο marketing είναι το τελευταίο οχυρό της οικονομικής σας ζωής, που αντιστέκεται στην οικονομική ύφεση.
Φωτογραφία: Όταν η ύφεση πλήττει την οικονομία, το πολυεπίπεδο marketing αναπτύσσεται. Από τον Rod Cook. Αναγνωρίζεται ως ο σημαντικότερος ερευνητής του Πολυεπίπεδου marketing. Διατηρεί ερευνητικό κέντρο στις Η.Π.Α. όπου ερευνά πάνω από 1.500 εταιρείες του είδους συν πάνω από 100 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις Η.Π.Α. οι οποίες προέρχονται από το εξωτερικό. Η φήμη του τον έχει καταστήσει ως πρότυπο στο χώρο της επιχειρηματικής δραστηριότητας Πολυεπίπεδο marketing. Σε αυτή την ανάρτηση, σας παρουσιάζουμε τις απόψεις του. Προσπαθούμε να έχουμε τους ειδικούς δίπλα μας σε κάθε παρόμοια ανάρτηση. " Στις περιόδους οικονομικής ανάπτυξης οι άνθρωποι ενδιαφέρονται λιγότερο για εναλλακτικές λύσεις - ιδέες σταδιοδρομίας αφού μπορούν εύκολα να αντέξουν οικονομικά τις καταναλωτικές ανάγκες. Αντίθετα σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, αναζητούν επιχειρηματικές ευκαιρίες για την απόκτηση επιπλέον εισοδήματος. Έτσι σήμερα μπροστά στην γενικότερη οικονομική ύφεση βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια τεράστια επαγγελματική ευκαιρία!! Παγκοσμίως οι άνθρωποι αρχίζουν να ανησυχούν. Αντανακλαστικά αυτό τους κάνει να περιορίζουν την κατανάλωση. Είναι η "ψυχολογία του φόβου" η οποία τροφοδοτεί τις μεγαλύτερες οικονομικές κρίσεις. Δεν χρειάζεται να κινδυνολογούμε, αλλά βασιζόμενοι σε έρευνες και μελέτες από παρόμοιες καταστάσεις στο παρελθόν, διαπιστώνουμε σαν αποτέλεσμα οικονομικών κρίσεων, μεγάλους δείκτες ανεργίας και υποαπασχόληση. Πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να εργαστούν για λιγότερα χρήματα σε σχέση με τα προσόντα τους. Αυτό μεταφράζεται σε ανάγκη αναζήτησης εναλλακτικών προτάσεων για extra εισόδημα. Η γενικότερη οικονομική θεωρία, υποστηρίζει ότι κάθε 8 χρόνια περίπου υπάρχει μια υποχώρηση της οικονομίας. Η σύγχρονη ιστορία της οικονομίας απεικονίζει ξεκάθαρα αυτόν το κύκλο "ανάπτυξης & υποχώρησης". Εδώ όμως παρατηρούμε κάτι. Ότι σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσης η επιχειρηματική πρόταση Πολυεπίπεδου Marketing, αναπτύσσεται σε ποσοστά άνω του 20% ρυθμού ανάπτυξης... Σε διάγραμμα, οι μελετητές της επιχειρηματικής πρότασης παρατηρούν ότι όταν οι λιανικές πωλήσεις έχουν μεγάλη πτώση, το Direct Selling έχει μεγάλη άνοδο. Οι επιχειρηματίες πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή σε αυτή την πληροφορία. Σήμερα η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όλοι οι νοήμονες άνθρωποι, όταν η οικονομική κρίση χτυπά τις πόρτες όλων, αναζητούν πηγές αναπλήρωσης εισοδημάτων. Οι αναζητήσεις που θα γίνουν είναι πολλές και οι προτάσεις επίσης πολλές. Τι ακριβώς συμβαίνει όμως με το μοντέλο αυτό? Κατά την διάρκεια της πρόωρης οικονομικής υποχώρησης το 2000 (επίσημα άρχισε το Νοέμβριο του 2001), τα ποσοστά αύξησης κερδών από ενασχόληση με επιχειρηματική πρόταση αυτής της μορφής εκτινάχθηκαν. Οι άνθρωποι προνόησαν. Αυτό εξηγείται με δύο λόγους. 1) Ο φόβος οδηγεί τους ανθρώπους σε αναζήτηση εισοδημάτων δηλαδή τους απομακρύνει από το καναπέ και την τηλεόραση, από αυτή την πλαστή εικόνα του ότι "όλα πάνε καλά". 2) Οι οικονομική κρίση λειτουργεί και παραμένει στο μυαλό των ανθρώπων σαν "παρενέργεια" και μετά την κρίση. Δηλαδή λειτουργούν για να μην την αντιμετωπίσουν ποτέ ξανά. Ένας ακόμα λόγος, ένας ακόμα παράγοντας της ανάπτυξης του μοντέλου, είναι ότι πολλοί άνθρωποι που πλησιάζουν στη σύνταξη έχουν επενδύσει τις αποταμιεύσεις μιας ζωής στο χρηματιστήριο ή σε άλλα τραπεζικά προϊόντα ως αναζήτηση εισοδημάτων. Τι γίνεται σε μια οικονομική κρίση? Τα κεφάλαια που έχουν επενδυθεί μοιραία θα χάσουν το 25% έως το 50% της αξίας τους. Αυτοί που έχουν μια καλή αίσθηση θα ψάξουν και άλλες πηγές εισοδήματος, για να χτίσουν ένα δεύτερο εισόδημα. Είναι αυτό που αποκαλείται σήμερα "πολλαπλές πηγές εισοδήματος". Καταλήγοντας θα ήθελα να πω το εξής. Η οικονομική κρίση αναγκάζει τους ανθρώπους να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να κερδίσουν από εναλλακτικές πηγές εισοδήματος. Όσοι είναι υπάλληλοι ανησυχούν για την πιθανότητα να χάσουν την δουλειά τους ή για την πιθανότητα να υποβαθμιστούν. Όσοι είναι άνεργοι, επιδιώκουν να βρουν τρόπους να κτίσουν εισόδημα χωρίς να χρειασθεί να ξοδέψουν μεγάλα χρηματικά ποσά για να αρχίσουν μια νέα επιχείρηση. Το Πολυεπίπεδο marketing είναι το τελευταίο οχυρό της οικονομικής σας ζωής, που αντιστέκεται στην οικονομική ύφεση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις